Forlag

Flexkapacitet har gennem en årrække været og er fortsat en del af Kundeservice hos en af Nordens førende udgivere af magasiner og ugeblade. Forlaget anvender vores ressourcer som den ekstra kapacitet og fleksibilitet i deres eget team. Det betyder, at vi dagligt er en fast del af teamet og ved sygdom, interne møder og lign. tager vi over og sætter det nødvendige ekstra antal medarbejdere på telefonen. Ved spidsbelastninger som i kampagneperioder gør vi det nemt for forlaget og tilfører de ekstra ressourcer og de slipper for vikarer der først skal oplæres.

Har jeres forlag også Kundeservice der varetager salg, reklamationer og abonnementservice. Vi har allerede kompetencerne til også at være en del af jeres team enten fast eller ved spidsbelastninger.

Vi giver jer:

Fleksibilitet

Vi træder til når der er sygdom og interne møder.

Skalerbarhed

Vi kan skrue op og ned for antallet af medarbejdere, som det passer jer.

Mindre sårbarhed

Vi står til rådighed efter behov hele ugen.

Økonomiske fordele

Vi tager kun betaling for den faktiske leverance.

Opgavetyper