Outsourcing af telefonpasning, receptionist, kundeservice, bogholderi og løn

Hos Flexkapacitet bruger vi al vores tid på at frigøre tid for vores kunder. Med vores hjælp glider den daglige drift lettere i over 200 danske virksomheder – hvad enten det gælder telefonpasning, receptionist, omstilling, kundesupport, kalenderbooking eller bogholderi, løn og regnskab. Her har vi samlet et par kundecases, som  belyser, hvordan vi også kan skabe værdi hos jer.

En integreret del af din virksomhed

Vores kundekreds spænder vidt fra klinikker til produktionsvirksomheder – og ikke én virksomhed har de samme behov. Derfor er en stor del af samarbejdet med Flexkapacitet baseret på individuelle aftaler, hvor vi strukturerer arbejdsgange og tilpasser os til jeres forretning. Uanset om opgaven er telefonpasning, kundeservice, receptionist eller bogholderi relateret.

Kundeservice er vores passion

I en travl hverdag kan den vigtige kundekontakt risikere, at blive nedprioriteret, for andre preserende opgaver. Det sker aldrig hos Flexkapacitet, da vores kerneydelse er professionel kundeservice, så når vi besvarer telefonen på andres  vegne, er vores vigtigste opgave, at give kunden en god oplevelse. Dette er vigtigere end nogensinde og god kundeservice kan måles på bundlinjen, da glade kunder vender tilbage og køber igen, ligesom de gerne anbefaler virksomheden til andre.

Effektivisering og strukturering af arbejdsgange

Med vores samlede erfaring fra flere hundrede virksomheder, kan I bruge Flexkapacitet som sparringspartner, når det gælder effektivisering og procesoptimering i din virksomhed. Administrationsopgaver som kan lægge en hel afdeling ned hos jer, kan vi sætte i system, så de belaster jer mindst muligt. Ring og book et uforpligtende effektiviseringsmøde i dag. Det koster kun en kop kaffe.