Outsourcing af telefonpasning, receptionist, kundeservice, bogholderi og løn
En integreret del af din virksomhed
Vores kundekreds spænder vidt fra klinikker til produktionsvirksomheder – og ikke én virksomhed har de samme behov. Derfor er en stor del af samarbejdet med Flexkapacitet baseret på individuelle aftaler, hvor vi strukturerer arbejdsgange og tilpasser os til jeres forretning. Uanset om opgaven er telefonpasning, kundeservice, receptionist eller bogholderi relateret.
Kundeservice er vores passion
I en travl hverdag kan den vigtige kundekontakt risikere, at blive nedprioriteret, for andre preserende opgaver. Det sker aldrig hos Flexkapacitet, da vores kerneydelse er professionel kundeservice, så når vi besvarer telefonen på andres vegne, er vores vigtigste opgave, at give kunden en god oplevelse. Dette er vigtigere end nogensinde og god kundeservice kan måles på bundlinjen, da glade kunder vender tilbage og køber igen, ligesom de gerne anbefaler virksomheden til andre.
Effektivisering og strukturering af arbejdsgange
Eksempler
Outsourcing af telefonpasning, receptionist, kundeservice, bogholderi og løn