IT-virksomhed

Mathias fra Glad Teknik mister aldrig opkald når telefonen ringer

Det er han rigtig glad for, ikke fordi han ikke selv kan passe telefonen, det er han faktisk den bedste til.

Men når der pludselig ringer 2 samtidig og der er en kunde ved skranken, så har Mathias helt ro på, fordi han ved, at han kan koncentrere sig om den kunde han ekspederer.

Flexkapacitet besvarer telefonen og modtager beskeder, så kan han ringe tilbage, når der igen er tid.

Samtidig kan han være nærværende ved møder, ferie og andet. Fordi han ved, at telefonen bliver besvaret professionelt imens og der vil ligge en besked, hvis der er noget han skal reagere på efterfølgende.

GladTeknik er en virksomhed i vækst og i takt med, at virksomheden vækster, kan de skrue op og ned på deres kundeserviceaftale efter behov.

Samtidig har de muligheden for hurtigt at udvide samarbejdet til booking og andre kompetenceopgaver som frigiver tid til drift.​

Anbefaling fra Mathias:

"Helene Koers og Flexkapacitet er de bedste man kan få til at passe sin telefon. Jeg kan varmt anbefale Helene Koers og hendes team.

De er dygtige, svarer hurtigt - de gør altid som de lover og er ærlige omkring hvad der er bedst at gøre ift. kunde-håndtering. :)"

Glad Teknik
MathiasGlad Teknik

Opgavetyper

I er en IT-virksomhed og det går stærkt. Jeres kunder er B2B med tårnhøje forventninger til at blive svaret hurtigt, korrekt og professionelt. Et tabt kald for jer kan betyde en tabt kunde og mange tusinde kroner I går glip af.

Vi kender jer allerede, for vi har serviceret IT-virksomheder i 20 år. Vi har fulgt udviklingen og vi kender branchen rigtig godt. Så vi ved præcis hvor vigtigt det er for jer, at vi tager godt imod jeres kunder og får dem hurtigt og rigtigt videre. Og netop fordi vi kender jer så godt, så har vi også kompetencerne til at tage jeres servicekald, registrere jeres ordrer og håndtere jeres bogholderi.

IT-branchen er om nogen eksperter i outsourcing, så vi føler faktisk at vi har mange ting til fælles. I kan sikkert nikke genkendende til de her unikke salgsargumenter ved outsourcing:

Fleksibilitet

Vi er der når I og jeres kunder har brug for det.

Skalerbarhed

Vi kan skrue op og ned for ydelsen, som det passer jer.

Mindre sårbarhed

Vi står til rådighed efter behov.

Økonomiske fordele

Vi tager kun betaling for den faktiske leverance.

Opgavetyper