Fleksibel service siden 1992

OM OS

Flexkapacitet har eksisteret siden 1992 under navnet Sydkystens Kontorservice, som primært varetog telefonpasning for andre virksomheder. Siden blev forretningen udvidet med bogføring og kundeservice generelt. I 2003 skiftede vi derfor navn til SK Servicecenter for at signalere, at vi havde plads til flere og større kunder. I 2013 skifter vi igen navn til Flexkapacitet, fordi vi gerne vil hedde det vi leverer.

I dag varetager vi en fuld palette af administrative ydelser fra regnskab over ordrebehandling til komplet sekretariat for mere end 200 virksomheder i hele landet. Frøen i vores logo har været et kendetegn fra starten som et symbol på vores agilitet og evne til at møde vores kunder, der hvor de er uanset branche, størrelse og fokusområde.

Historien

I mere end 30 år har vi gjort hverdagen mere fleksibel for virksomheder med alt fra 1 til 1.000 medarbejdere. Vores services dækker hele den administrative palette. Mange bruger os som en fast del af jeres virksomhed eller som en ekstra ressource, som der kan skrues op og ned for. Vi tilpasser vores services, så de passer præcis til vore kunders virksomheder og behov.

Vi arbejder med langvarige relationer og 70% af vores kunder har været kunder I mere end 3 år. Det samme gælder vore medarbejdere, som vi behandler med stor respekt. Vi har en høj medarbejder ancinitet og arbejder målrettet på at uddanne, fastholde og udvikle vores medarbejdere indenfor kundeservice, bogføring og andre relevante områder. Vi ser os selv som en samarbejdspartner I forhold til vores kunder og arbejder struktureret på at blive et uundværligt team i dagligdagen.

Frøer

Mange spørger os, hvorfor vi elsker frøer og har frøen i vores logo?
Det gør vi fordi de er grønne, de er hurtige til forandring og står for vækst og udvikling.
Kort sagt de er agile som os.
Derudover findes der frøer I alle størrelser og i mange eventyr.

Dataetik

Vi tager IT-sikkerhed meget alvorligt og arbejder konstant med medarbejderes opmærksomhed på falske links, mails og andet svindel.

I tilfælde af cyberangreb, har vi en ekstra ’ghost’ server stående et sikkert sted og back up af vores data er hos 3. part.

Vi har udarbejdet databehandleraftaler med alle underleverandører og IT-virksomheder vi benytter. Såfremt vi håndterer personfølsomme data, opretter vi krypterede kanaler til dataudveksling og opererer under databehandleraftaler. Data indsamlet i vores telefonsystem gemmes i 10 arbejdsdage, herefter slettes det automatisk. Anden data som ikke skal benyttes igen, slettes straks og senest efter 6 måneder. Økonomiske data og løninfo gemmes i 5 år i henhold til bogføringsloven.

Vi benytter ikke cookies på vores hjemmeside og heller ikke robotter og maskinlearning i driften.

Bæredygtighed
Vi har fokus på vores klode og bor derfor til leje i et kontorhotel med grøn strøm fra solceller på taget.

Derudover er vi bevidste i vores adfærd og sparer på ressourcer såvidt muligt. Vores medarbejdere har mulighed for, at arbejde hjemmefra og sparer således på transport. Møder holdes online, såvidt det er hensigtsmæssigt. Vi sorterer vores affald og er generelt bevidste om hvordan vi forbruger ressourcer og der er til stadighed mulighed for forbedringer.

Kundeudtalelser