Bilforhandler

Bedre kundeservice og ingen stres i butikken

Peugeot Næstved

Peugeot Næstved benytter Flexkapacitet til at besvare telefonopkald, når der er mange kunder i butikken, mangelfuld bemanding eller for mange opkald samtidig.

I starten ville de blot prøve ordningen for en kort periode, men de har fundet ud af det fungerer rigtig godt og nu mister de aldrig opkald, uanset om det drejer sig om salg eller service.

Flexkapacitet tager imod kunderne per telefon og fremsender en telefonbesked som de rette personer efterfølgende kan følge op på.

Frederik Hansen, indehaver, udtaler:

Flexkapacitet har taget en stor byrde fra vores skuldre, ved at besvare vores opkald, når vi ikke selv har kapacitet til det.

Når der er allermest travlt, kan vi koncentrere os om de kunder som er i butikken og ha’ fokus på dem.

Det fjerner stres og når der så igen er tid, kan vi vende tilbage til kunderne fra telefonen og så er vi forberedt på, hvad vi skal tale med kunderne om, fordi vi får stikord i de beskeder vi modtager fra Flexkapacitet, det har medført større kundetilfredshed i vores målinger.

Denne løsning er et vigtigt værktøj i vores kundetilfredshed.

Ville du anbefale løsningen til andre i bilbranchen ?

Ja, helt klart.

Opgavetyper