Kundeservice & support

Outsourcing af kundeservice er skalerbart i forhold til din vækst

Sidder jeres kunder i kø for at komme igennem til jeres kundeservice eller support?

Du har sikkert selv prøvet at blive sat på vent eller få syv valgmuligheder inden du kommer igennem, for så at have ramt den forkerte medarbejder. Tænk hvis du kunne supportere dine kunder her og nu uden ventetid og samtidig lukke en supportsag i ét og samme opkald. Den vision er inden for rækkevidde, i et samarbejde med Flexkapacitet. Med os som både forpost og bagland er dine eksisterende kunders behov altid i fokus, så kan du holde fokus på at hente nye kunder. Prisen for at styrke din support med et professionelt kundecenter hos Flexkapacitet er lavere end du tror, fordi du deler vores supportpersonale med andre virksomheder. Samtidig med du opnår du optimal udbytte af egne ressourcer uanset spidsbelastninger og sæsonsvingninger.

Fleksibel kundeservice og support

I en virksomhed i vækst er flere kunder både en gave og en belastning. Skal du fx sætte ansætte ekstra ressourcer til din kundeservice før eller efter dine eksisterende medarbejdere er overbelastede? Via et samarbejde med Flexkapacitet kan du tage den usikkerhed ud af ligningen, fordi vores kundecenter altid kan dirigere ekstra ressourcer til din kundeservice efter kundernes behov. Vi sætter os grundigt ind i jeres produkter og ydelser og arbejder direkte i jeres systemer. Lad Flexkapacitet være din ekstra fleksible kapacitet som hjælper dig, med at hjælpe dine kunder.
Christina Hundewadt 210416_01
ChristinaKundeservice

Vi sætter dine kunder i fokus, fordi:

  • Dansk og engelsktalende telefonpasning
  • Vi er altid klar ved telefonen
  • Vi kan arbejde direkte i jeres systemer
  • Vi dedikerer altid 2 til 4 medarbejdere til at lære virksomheden at kende
  • Vi arbejder målrettet for at "strakafklare" sagerne, mens vi har kunden i røret
  • Vi hjælper via alle tilgængelige kanaler

Fokus på kundeoplevelser!